En ny tradition har uppkommit

2011-04-29 ♥ 15:45:02 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Har nyss varit och hämtat ut min tenta och jag säger då det! Tänk att jag fick ett G endå. Hann inte plugga så oerhört mycket till den här tentan kan erkännas då jag glömt bort att helgen innan hade jag bjudit upp min lillebror. Helgen hade jag alltså planerat in till att sitta och råplugga men istället sprang vi runt på second hand-butiker i Umeå.

Fast hade inte läst endå om jag hade haft den där helgen, jag känner mig själv. Jag hade städat, skjutit upp och fixat i största allmänhet med allt utom med lagboken. Så det var lika bra att lillebror kom och hälsade på, tro inget annat! Vi hade jätteroligt och hann med både årets första grillning och årets första kalla öl till maten.

Så på måndag satte jag mig alltså ner med some serious tentapluggning och hade världens bästa uppladning:

 



Juicedrink och mangoglass! Ska baske mig göra detta till en tradition! Härmed meddelar jag att jag alltid ska ladda upp med ett glas gott och mangoglass inför varje tenta. Så. Nu var det officiellt!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0