Eureka!

2011-04-02 ♥ 22:36:24 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Har föresten kommit på vilken låt det är som jag gått och nynnat på i femton dagar (må hända att jag överdriver en smula här) och fått psykbryt på när jag inte kunnat lista ut vad det är för nått som letat sig in i mitt undermedvetna. Vad vill låten säga mig? VAD VILL DU MIG?

Den går iallafall så här (enligt min hjärna): Du du du dududududdededededee pepitododidi busy ehehehehehehe eeeeh eeeehe . . . eeeeh ehehehehehehe

Vet ni vilken det är? Lady Gagas Telephone så klart! Åh det var så uppebart känner jag nu när jag hörde låten.
Så typiskt. Ehehehehehee eeeeeh eeeeh. Superlätt ju...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0