Glassdags

2011-04-30 ♥ 17:23:17 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Ja mina damer och herrar (fast misstänker att det är mest damerna här) så har det äntligen blivit dags för betyg och bedömning av Sia's mysglassar!



Vi börjar med min kära "sambos" glass: Knäck Bräck!
Hann (fick) inte smaka så mycket av den men han säger att den var god. I den lilla smakbiten jag fick så hann jag med att känna att den var uuuutsökt. Det var vaniljglass med knäcksås och nötter. Gottigott. Dock var den ibland lite för söt. Fast det stör ju inte mig så mycket...

Betyg: Jag ger den 7/10 och han ger den 6/10

Och så var det dags för min kära Äppelpaj!
Den hann jag med att njuta riktigt ordentliget av och jag säger bara Mmmmm. Den smakade verkligen äppelpaj! Nom nom nom. Små smulor av deg och äppelkanelsylt i härlig vaniljglass. Denna kan jag verkligen rekommendera om man gillar äppelpaj. Gör man inte det så.. Tja köp den inte... Det enda negativa var att det var lite mindre bitar högst upp i bägaren och ganska så mycket längst ner. Fast det kanske inte är så negativt när jag tänker efter. Det bästa till sist liksom!

Betyg: 9/10





Kommentarer
Postat av: Robin

Till och med jag som inte är så väldans förtjust i glass blir ju sugen på äppelpajsgrejen efter att ha läst detta.. :O

2011-05-02 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0