Hatkärlek på hög nivå

2011-04-21 ♥ 07:59:04 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Jag har alltid varit en sucker för sudoku och när vi började få hem tidningen så gör jag nästan alltid den dagliga sudokun innan jag kan börja dagen på riktigt. Helst ska den lösas på toaletten innan frukost (lite pinig fakta om mig bjuder jag alltså på så här innan 8). Så den gjordes alltså varje dag förutom när jag hamstrade ett tag för att ha något att göra på tråkiga föreläsningar eller när dom helt enkelt var för svåra... Damn you sudoku!

Men nu har jag slutat att lösa i tidningen på morgonen. Anledningen är att jag har laddat ner Super Sudoku på Hubbe! Nu kan jag varje dag, när jag vill och hur ofta jag vill sitta och lösa de små rackarna. Inte nog med att det finns obegränsat med sudokus det finns dessutom olika sorters! Aaaagh jag är i himmelriket! Och samtidigt i helvetet... Ty ni förstår att det finns såklart olika svårighetsgrader och framtills i förrgår har jag hållit mig borta från den svåraste nivån av dom alla.

Kan konstatera så här i efterhand att jag skulle ha hållt mig till den näst svåraste. Men nu är det försent. Nu MÅSTE den lösas innan jag kan börja på en ny för annars kommer något hemskt att hända (hej hej tvångstankar)!

Ni kanske inte förstår vidden av det hela? Ni kanske tror att jag överdriver allt? Ni kanske till och med tror att jag är dålig på sudokus? Nej det är jag inte! Men det är inte vanliga sudokus heller på den här nivån! Det här är sudokus from hell! Det är helt omöjligt att klara den! Jag borde ha förstått det innan då namnet är ganska illustrerande. Det är som sagt inte vanliga nivåer om ni trodde det: Det börjar som vanligt på Easy för att sedan avancera sig upp till Medium and so far so god som man säger, men sen händer något! Istället för hard som brukar följas efter Medium kommer Challenging och seeeen Hard. Men det är inte slut än! Nej för nu kommer nivån från dina mörkaste drömmar in: Fiendish. FIENDISH.
Fattar ni? Aaaaagh jag blir tokig!

 

 


Inte den riktiga "bad guyen" ovan utan bara för att ha nån bild att visa upp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0