I'm alive!

2011-04-19 ♥ 20:44:05 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Tja tja bloggen! Jag har inte glömt bort er! Ah asså fatta att jag varit typ borta och ah en typ så. PöZz

Nej men det har varit jobbiga veckor med mycket som har hänt och dessutom en tenta att förbereda sig till så har skjutit det här med nya inlägg åt sidan. Kände dock att det var dags att klämma ut en bloggbebis efter att Robin skrivit "dags att krysta" på min facebookvägg. Karln min började också gnälla om att jag borde uppdatera och då insåg jag att det verkligen var dags att skriva nått...

Så vad har hänt? Tjaaa... Inte så fruktansvärt mycket. Våren är här. Bajs kommer fram. Jag har trampat i en stor hög. Jag hatar återigen våren. Samma visa varje år. Att jag inte bara lär mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0