Jag är ju bara för festlig ibland. Eller hur var det nu?

2011-04-21 ♥ 09:36:14 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Tyckte väl att byxorna inte satt som dom skulle.

(Här ska det vara en bild på mig i mina byxor vända bakochfram. Men jag raderade alla bilder på blogg.se och den här hade jag dessutom raderat i datorn. Tänkte rita en bild i paint men jag slappar just nu. Kanske sen.. Eventuellt..)

Nog för att det är "vara hemma och slappabyxor som ibland får följa med när jag handlar på Ica" men en gräns för hur skabbigt det får bli finns faktiskt.



Har förövrigt inte orkat dra av mig dom och vända dom åt rätt håll än. Kanske sen. Evetuellt. Innan jag går till Ica iallafall! Som sagt jag har ju faktiskt mina gränser jag också.

 

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-23 @ 00:38:38
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0