Pest eller kolera? Fest eller kola?

2011-04-19 ♥ 20:57:24 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (0)

Jag och min man har en deal: Om inte jag har diskat innan 21.30 så ska jag cykla iväg på Ica maxi och handla chips och dipp (hans stora last) och kan hända att jag får med mig ett kilo lösviktsgodis till undertecknad också... Inte omöjligt om jag säger så.

Så ni förstår mitt dilemma? Ena halvan av mig vill ta itu med disken för att slippa åka iväg och den andra vill skita i diskberget och åka och handla de där förbannade chipsen och sätta i mig ett halvkilo godis innan jag kommer hem.

Känner att det är en win - win oavsett hur jag gör. Slippa åka eller få äta ljuvliga småkarameller. AAAH beslutsångest!

Ja hur ska jag egentli... HEEY! Varför måste JAG diska? Och varför ska JAG hinna innan halv tio? Och varför ska JAG åka iväg? Hmm.. Känner att jag har blivit lurad här mister!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0