The most perfect phone in the world.

2011-04-04 ♥ 07:18:40 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Jag har äntligen köpt en ny mobil!

Dock kan jag inte använda den för den är så blank och repfri att jag inte vågar ta den utanför dörren. Den ska bara ligga hemma på en mjuk kudde och en gång per dag ska jag borsta av den dammkorn som har mage att landa på den mest perfekta mobilen i världen.

Så snart drar jag iväg till skolan utan mobil och med väskan full av dator.

Senare tänkte jag visa er varför det egentligen är legitimt för mig att få köpa en ny mobil trots att en bil inhandlades så sent som förrförra veckan. En liten ledtråd: pixelfel någon?

Just ja! Jag köper aldrig något nytt utan att namnge det så härmed kan jag stolt presentera namnet på familjens nya tillskott: Hubbe!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0