Snöstorm tack

2011-04-24 ♥ 21:25:08 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Ja ni kanske undrar vad det var i påsen i förra inlägget? Många storbloggare gör ju så att dom lämnar en liten cliffhanger tills nästa inlägg så jag tänkte att jag skall icke vara sämre!

När vi åkte hem i torsdags så svängde vi in helt oplanerat på en liten trevlig butik efter vägen och VIPS så hade jag bränt 2300 kronor...

Det blev en skaljacka och parka från Fjällräven. Därav storleken på påsen. Det känns alltid bra att få stora påsar när man handlat för stora summor pengar. Som om man får mer för pengarna.

Men alltså vad tänkte jag med föresten när jag köpte en tjock vinterjacka innan sommaren? Jag måste använda den nu! Den måste provas! NU! Gärna nu på en gång trots att det väntas vara 20 plusgrader imorgon!

Helt värdelöst att köpa en jacka som man måste vänta mer än ett halvår på att använda. Spelar ingen roll att jag sparade massa och att den är jättesnygg. Jag ångrar mig endå.

För just nu känner jag mig som en treåring. Som bara måste ha något och kan inte vänta en sekund. Jag vill att det ska bli snöblåst och iskallt över natten så att jag imorgon kan skrocka: Håhåjaja det var väl det jag visste.
Medans jag knäpper min nya varma jacka och gosar in mig i den. Så fram med snöstorm NU! Jagvilljagvilljagvilljagvill!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0