Vem är du och vad vill du mig kvinna?

2011-04-20 ♥ 22:42:28 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Det här inlägget dedikerar jag helt till min kära Robin som hade en helvetisk dag igår och som behöver en bloggbebis från mig. Hans väska gick sönder på flyget, fick betala dubbla biljetter på bussen, tappade bankkort och dessutom blivit facerapead av sin kära mamma.

Så när vi ändå är inne på facebooktemat tänkte jag bara fråga alla: Vet någon vem denna kvinna är? Vad gör hon? Varför är hon på fliken "Personer du kanske känner"?

 



Roligt namn tänkte jag och klickade mig vidare. Hon kommer alltså från Tyskland. Jobbat på McDonalds. Har 34 vänner. Ingen gemensam vän. Soooo... Creepy. Varför är hon på min sida? Hon har varit som förslag där tidigare också! Fast trots att vi inte har något gemensamt förutom att vi båda gillar "Sex and the city" känner jag ändå en samhörighet med fröken Wiedieschokolade. Som om hon försöker säga mig något. Men vad? Kanske den där pussmunnen menar att jag ska köpa läppstift? Ah vem vet. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0