Åh ljuva Mars

2011-03-24 ♥ 21:24:39 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Och förresten! Vad är det med vädret de senaste dagarna?

På morgonen: "Åh men Jenny ta korta jackan och tunna tröjan. Det är luungt jag värmer dig" säger Mars Månad

Jag cyklar till skolan, det droppar överallt och solen skiner i mitt ansikte och jag undrar varför jag inte tog solglajjor på.

Sitter på skolan hela dagen. Kommer ut:

Va f... Snö? Blåst? Arga moln som liksom morrar åt mig? Jag sätter mig på cykeln och ska skynda hem och upptäcker att "Jorå, tro om inte all smält snö på vägarna förvandlats till isbana". Riiight... Så Mars Månad VARFÖR?

Mars Månad: Hihihi jag bara skojja! Du gick påre! Precis som våren innan och våren innan och våren innan och våren innan dess och våren innan... And so on....

Och som om det inte vore nog så haglade (?) det idag när vi åkte och handlade! 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0