Aj aj aj

2011-03-12 ♥ 19:28:08 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Nu har jag rejält ont i fötterna efter en hel dags promenerande.

Vid 11 åkte jag in till gamla stan och gick bland annat på Sci-fi bokhandeln för hade spanat in ett par rejäla tegelstenar till böcker igår och ville av uppenbara skäl inte släpa på dom hela dagen igår. Så åkte alltså in och köpte två Stephen King storpocket: Pestens tid och Varsel. Om jag säger så här att den ena av dom är minst lika hög som mina högsta klackar. Och dom är inte små inte! Var ju svartrockare ett tag och då samlar man på sig fina högklackade stövlar.

Efter att ha droppat av dom i lägenheten så behagade herrn äntligen vakna och vi åkte ut till stora staden för att kolla väskor åt mig. Hittade en jättefin på Topshop men av nån outgrundlig anledning köpte jag den inte och nu ångrar jag mig.

Så blir det alltid! Jag hittat något och köper det inte och ångrar mig eller så köper jag det och ångrar mig ändå. Aldrig nöjd. Sjuk jobbig åkomma jag lider av.




Kommentarer
Postat av: Robin

Kontakter.. Jag har kontakter! Om du fortfarande är intresserad av väskan så hör snarast av dig till undertecknad för vidare information!

2011-03-14 @ 01:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0