Äntligen hemma igen

2011-03-25 ♥ 21:54:14 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Åh det kändes som om jag aldrig skulle komma hem nångång. Någon (nämner inga namn) satt brevid och var åksjuk. Klagade gjorde den också. Måste dom vara så ynkliga när dom mår dåligt? Så är aaaldrig jag...

När vi kom hem så åkte vi såklart och kollade till pärlan (alla bilägare kallar sina volvos för pärlan tror jag, så en annan kan inte vara sämre) och tro om vi inte hittade minst sju olika färger...

- I det ljuset är den verkligen lila!
- Ja men nu blev den blå!
- Mm fast nu är den ljusblå.
- Och nu blev den plötsligt grå!
- Kan hända att den är lite leopardfärgad i det ljuset?
- Ja nu när du säger det så.

Ska bli spännande att se vad bilen har för riktig färg imorgon! Kanske den visar sig vara en rosa liten bubbla iallafall? Jag har ju sagt att jag kommer älska den oavsett färg. Eller ras med för den delen. Är det en liten bubbla som möter mig imorgon lovar jag att ta emot den med öppna armar.

Kan tilläggas att jag inte har något emot en heterosexuell bil heller. Bara så att vi har rett ut det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0