Bloggtips

2011-03-30 ♥ 16:01:26 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Eftersom jag är fri från skolan idag tänkte jag spendera den lediga tiden till att plugga. Men det är precis som innan en tenta: hemmet blir skinande rent men studerar man?
Nej.

Så istället för att sitta och läsa tänkte jag tipsa om bra (och dåliga) bloggar!

Varje dag kikar jag in på dessa:

LadyDahmer – Tycker om hennes genustänk. Man får sig en liten tankeställare då och då efter ett besök där. Dessutom är bloggen förbannat snygg också! Något som jag tycker är viktigt. Det är förövrigt hon som gjort den här designen.

Spiderchick – Skriver mycket underhållande och har många inlägg per dag. Gillar att klicka in mig hos henne några gånger under dagen för att se om hon uppdaterat och jomen visst har hon det!

Ketchupmamman – Humorblogg utan dess like. En mammablogg? Ja hon är mamma. Jorå hon skriver om sina barn. Men är det en mammablogg då? Pöh! Det här är så mycket mer.

UnderbaraClara – Gillar att inspireras av hennes sjukt fina inredning i hemmet. Fick nyss barn men det har inte blivit någon mammablogg av henne heller. Jag är lite avis på hennes myspysiga hus och skaffar vi sommarstuga är det så den ska se ut!

Pubes – Bara namnet! Pubes? Hehe man måste älska den! Humorblogg som tar upp det mesta. Och ibland tipsar hon om roliga sidor och videos. Gillar’t.
Innan jag hade blogg så kommenterade jag henne ibland och en gång fick jag svar i ett alldeles eget inlägg! Det var stort. Undrar om hon kommer ihåg mig och vårt speciella ögonblick vi hade där?

Bloggar jag däremot INTE följer trots att alla andra gör det:

Blondinbella – Hur schizofren är hon på en skala? Ena dagen affärskvinna, nästa desperate housewife med vardagslyxchoklad á 2756 kr/hg och nästa partybrud nr 1. Bestäm dig kvinna!

Foki – Dags att växa upp snart? Man blir inte vuxen bara för att man flyttar utomlands, köper svindyr lägga och spenderar massa pengar på äpplen.

Kenza – Vad skriver hon om egentligen? Jag tycker det bara är massa outfits. Och så är jag lite avis på na. Herre min... hon är ju så snygg att jag känner att det är lika bra att ge upp och äta godis for the rest of my life.

Blogg jag inte vill följa men måste:

Micah - Fick beskrivet för mig att det är som med en bilolycka. Man vill inte titta för det är så hemskt men man kan inte låta bli! 15åringen är mamma och samtidigt bråkar och slåss hon med sin knäppgök till pojkvän. Eller är dom tillsammans den här veckan? Igår förlovad, idag  singel och imorgon kanske kommer barn nr 2.

Blogg jag inte avslöjar att jag följer:

KateLee – Varför? Vi är från samma stad! Vi gick på samma skola! Alltså har vi kissat på samma toalett !! Avis? Hehe trodde väl att ni skulle vara det ja. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0