Ca 1½ år. Typ. Så där på ett ungefär. Tror vi...

2011-03-31 ♥ 21:13:32 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Idag när jag kom hem så fick jag världens överraskning:



Ostron, champange, chokladdoppade jordgubbar och färska räkor!



Vilken kombo. Och vilken underbar överraskning!

Anledningen? Vi firar ett och ett halvt år! Typ. Eventuellt. Cirka. Mycket viktigt att poängtera att vi inte har nått datum som är "vårat" utan vi kör på en höft sådär! Så idag torsdag satt vi klockan halv 4 och åt massa gott och drack champange så vi blev lite bubbliga i huvudet. På en torsdag? Ja jag säger då det. Han är för go!

Jag har den finaste och mysigaste pojkvän! Ville bara att alla ska veta det ;)

Det var inte vad jag väntade mig den här torsdagen!














Jag har förresten inte alls ställt upp allt så där fint med flit bara för att kunna ta kort... Neeej då.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0