Darling kan du hämta spaden? Lite hård i magen nu jag...

2011-03-28 ♥ 19:52:26 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (0)

Idag har var vi åkt runt på såna där tråkigt gubbutiker såsom biltema, mekonomen och jula. Uppdraget var att fylla bilen med ”bra att ha saker utifall man blir strandad på en savann eller möjligtvis ett högt berg utan vatten och bröd” och jag tyckte att uppdraget blev väl genomfört. Dock fick vi inte med oss en spade att skyffla snö med till bilen. Kanske för att vi var oense om användningsområdet på spaden

När vi diskuterade olika spadar och dess unika egenskaper kommer vi fram till detta:

- En sån spetsig spade kan vi ju ha användning för på sommaren också!
- Jaså? Säger jag
- Ja, man kan ju till exempel gräva ett hål i marken om man skulle behöva uträtta sina behov.

Ehh… Jag vet inte vad du har för planer för semestern älskling men jag tänker då INTE bajsa i ett hål i marken…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0