Fast jag kommer älska honom oavsett vilken färg han har...

2011-03-25 ♥ 19:15:54 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Jag vet att det har blivit många bilinlägg den senaste veckan men lets face it: så mycket är det inte som händer i mitt liv. Bilen är det enda som är spännande just nu. Så tills vidare, håll till godo:

Jag erkänner. Kanske vi har köpt en liten gris i säcken. En liten kulting. En liten kulting i en 5 meters kropp på 1 ½ ton. För alldeles nyss ringde hans bror och frågade varför bilen är lila. LILA? Jag har minsann inte fått andra uppgifter än att den ska vara blå? Måhända att pappa mumlade lite om att den kanske skiftade i lila men alla andra har sagt blått.

Så eventuellt är det en lila bil. Då måste den heta någonting som man kan associera med färgen. För som jag sagt tidigare så är namnet det viktigaste när man köpt bil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0