Fight!

2011-03-24 ♥ 22:44:22 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (0)

Jag tror minsann att det varit någon form av sportevenemang ikväll. Jag håller inte så noga reda på sånt där utan brukar märka av det ibland om det är nått särskilt för min facebook fullkomligen översvämmas av inlägg om hockeyfighter, skidkamper eller slalomutåkningar.

Idag verkar det som om Skellefteå AIK mött Luleå? Har jag rätt någon? Det verkar vara blodigt allvar och man hatar verkligen det andra laget! Det som slår mig är att lika många av mina vänner håller på Luleå som på Skellefteå. Allt jag vill göra då är att locka in alla hockeytokiga i ett litet rum och snabbt stänga dörren för att sedan skrika under dörrspringan: DOM HÅLLER PÅ ANDRA LAGET!

Sen får dom kämpa på bäst dom vill medans jag sitter utanför och fnissar ihjäl mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0