Framtidsplaner

2011-03-29 ♥ 13:26:51 | Kategori >> Skäll och gnäll | KOMMENTARER (0)

När jag skaffar mitt första barn ska jag inhandla en fet jäkla tvillingvagn. Och så ska jag gå med pyttepyttesteg och vara allmänt ivägen för allt och alla. Sen ska min karl gå brevid med ungen på armen så att alla fattar att vagnen bara är där för att störa och vara ivägen för alla.

Ja som ni kanske förstår har jag handlat på Ica Maxi och fått en familj med nytillskott framför mig i gångarna. Bara för att man är förälder så kan man inte ta hur mycket plats som helst och i gångarna på Ica Maxi gäller högerreglen som på vilken vanlig väg som helst.

Eller så är det just det man får. Ta massa plats alltså som nybliven mamma. Det är därför jag skall skaffa tvillingvagn!

När jag muttrade mina planer till min karl brevid så viskade han tillbaka "Ja! Och så ska vi gå där det är massa folk! På marknader! Vi ska även ha hunden med oss och så ska vi gå alla på rad!"

Det är skönt att veta att vi ligger på samma våglängd och att vi prioriterar samma saker. Det är viktigt i ett förhållande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0