God morgon (?)

2011-03-14 ♥ 08:47:03 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Vad jag inte sovit gott inatt. Tror att den där 4 timmars powernapen igår satte sina spår för trots mysig stor säng med 2 kuddar (förra veckan hade jag ett kuddproblem. 1 kudde är inte tillräckligt...) och lagom varmt i rummet så tog det tid innan John Blund kom och under natten vaknade jag flera gånger.

Kanske har våra sovrutiner inte heller varit dom bästa under veckan men nu ska vi kicka in dom igen. Gick upp innan 7 idag så är en bit på väg. Det är helt otroligt vad tant jag blivit det senaste åren. Innan gick jag och la mig tidigast 1 och upp 10 minuter innan skolan började. Det var inte dumt att bo knappt 100 meter från skolan inte. Men nu går jag i säng senast 11 för kroppen vill inte sammarbeta om jag är uppe längre. Säg hallå till tanten i mig!

Nu väntar i allafall skolan efter en veckas ledighet och jäklar vad skönt ändå att ha nått att göra. Först en liten föreläsning kl 10 och sen arbeta med min basgrupp. När jag kommer hem väntar tvätt och städning. Hur kommer det sig att trots att det var nystädat när vi for så ser det ut som som en tornado dragit fram när vi inte ens varit hemma en hel dag ens och sovit mesta delen av tiden?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0