Koncentration på hög nivå

2011-03-21 ♥ 11:25:22 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Varför blir det jämt så att när man sätter sig ner för some serious pluggnig så upptäcker man 3 timmar senare att man inte uträttat ett skit som har med skolan att göra. Däremot har jag hunnit ätit havreflarn, läst igen 3 dagars missade blogginlägg på bloglovin, gått in på facebook sjuhundratrettiotolv gånger, letat rätt på en awesome låt av Queen (The prophet's Song), läst alla tidningar på internet och börjat städa men i ren protest slutat då jag snubblade på tidningsinsamlingen.

Nej skärpning! Nu sätter jag mig i köket och stänger av internet och kommer inte tillbaka fören alla uppgifter är klara.

Två sekunder senare: "Åh titta där ett olöst sudoku!" Suck... Detta kommer bli en jobbig dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0