Lost on söder

2011-03-09 ♥ 20:48:19 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Eftersom han jobbar på så hade jag egentid att slösa med så tänkte ta en sväng och utforska området. Bor på söder just nu och tänkte att det är väl inte så stort? Tänkte hitta mig ett litet fik för en semla och en bokhandel som hade den senaste boken i True blood-serien. Inte ett alltför svårt mission? Jo tjena...

Vill ni se vart jag hamnade? See for yourself




Ja som ni ser fick jag mig en ordentlig promenad... Sur och tvär som jag var när jag äntligen hittade hem igen spenderade jag resten av dagen med att titta på serier och smälla i mig en tröstchokladkaka. Med digistivesmak. Good Shit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0