Melodifestivalen

2011-03-12 ♥ 20:25:14 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Nu har det börjat! 
Har ingen favorit så jag bara sitter här av gammal vana.

Melodifestivalen vill säga. Alla Svenssons sitter bänkade framför TVn med tillbehör såsom vin och chips. Vårat onyttiga snacks för kvällen är chips, lökdipp och ostkrokar. Detta sköljer vi ner med Coca-cola och sockerdricka. En riktig finsmakarafton väntar alltså!

Och ska vi gå in på själva tävlingen så tror jag att Danny eller Erik Saade vinner. Vad grundar jag detta påstående på då tänker ni nu? Har dom bäst låtar? Nej verkligen inte! Det är inte så man vinner en sångtävling inte. De är söta, snygga eller sexiga. Beroende på vilken ålder det är på de som röstar. För alla vet ju att det är utseendet som spelar roll när man tävlar i musik.

Förresten! Vad hon artikulerar mycket den där Marie. Jobbigt som attan. Låter inte naturligt för fem öre.

Och inte kan jag lägga in bilder heller! Då hänger sig hela sidan. Det är bara skit just nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0