Mina extremt gröna fingrar

2011-03-23 ♥ 08:35:14 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Härmed meddelar jag att jag nu även kan titulera mig ODLINGSGENI!

Spana in den här bruna, tråkiga karga krukan.

Före:



Och efter: 



Alltså bara 2 dagar efter! Det är helt otroligt! Vad ska jag använda mina nyupptäckta krafter till? Bara se framför er vad jag kan uträtta nu!  Det finna inga gränser! I got the POWER

Jajajajaja petitesser, petitesser... Jag vet att det bara är krasse jag odlat men endå! Från att ha varit stället dit blommor kommit för att dö till att faktiskt odlat något från grunden är ju ett ganska stort steg så jag väljer att ändå kalla mig ODLINGSGENI!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0