Pensionen here I come.

2011-03-30 ♥ 08:19:45 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Ho hoo! Klockan är 8 och jag ska ner och hänga tvätt. Det betyder att jag redan varit nere en gång innan! Klockan 7! Jag har alltså varit uppe klockan 7 och slängt in en maskin. Är ni inte lite imponerade? Vavavava?

Håhåjaja. Sen ska jag knyppla lite spets, köpa pelargoner och baka till barnbarnen. 

Tvättar man så här tidigt så är man alltså tant i mina ögon. Vad jag grundar detta på? Jo i vår trappuppgång så är det inte bokat före kl 11 i tvättstugan. Förutom på torsdagar då tant Elvy tvättar från 7 till 12. Varje vecka.

Men idag, onsdag, är det tant Jenny som bokat tvättid från 7. In your face youth!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0