Vart är du min älskade?

2011-03-11 ♥ 19:59:48 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Någon gång under förra året så försvann du min Älskling. Jag har sökt med ljus och lykta efter dig men du är som uppslukad av jorden. Vart har du tagit vägen? Jag har frågat alla jag känner om dom vet vart du befinner dig men ingen har några svar att ge mig. Du är kanske förlorad för alltid? Jag börjar nästan ge upp hoppet om att någonsin få omfamna dig igen. Kom hem! Vi saknar dig.

 



Bohemian Raspberry? Vart är du? Senast sedd i somras. Saknad av många. Hittelön utlovas! Dock inte så stor då B&J faktiskt är ganska så dyrt…




Kommentarer
Postat av: Mami

Denna kan finnas i Härna.. skall kolla nästa vecka <3

Pöss

2011-03-13 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0