Volvos bieffekter

2011-03-24 ♥ 21:07:48 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (0)

Ni kommer aldrig tro mig. Det är knappt att JAG tror det. Men det är iallafall så här att min karl, min fina, fina man som oftast tvingar mig att lyssna på Frank Sinatra och Pavarotti sitter just nu i soffan och lyssnar på… Nej jag kan inte skriva det. Det är för pinsamt.

Skärpning, samla mod nu. Okej, här kommer det: Eddie Meduza

Det är hemskt! Han sjunger med och utropar glatt att den här låten (Runke ball) kommer gå varm i bilden i sommar. Jag vet inte om det här är någon vanlig åkomma för den som just köpt en Volvo? Om det är det skulle någon drabbad kanske kunna dela med sig av sina erfarenheter och ge lite tips på hur vi kan ta oss igenom det här? Helst utan att behöva gå skilda vägar.

Ja jag är tacksam för allt jag kan få veta om denna ”folksjukdom”. Vad har jag mer att vänta förresten? Lurviga tärningar och ca tretusentjugohundrafemtiosju doftgranar hängandes i backspegeln? Enorma högtalare där bak så att bilen släpar i marken? Neonljus som blinkar från underredet när man svänger höger?

Hade jag vetat detta när vi kollade på bil hade jag pushat för en liten rosa bubbla. Det känns som om risken är ganska så liten att man skulle kunna få höra Meduza pumpa ut från en sån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0