Vuxenpoängen

2011-03-22 ♥ 21:20:07 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (0)

Här håvas det in vuxenpoäng! Jajjamensan!

Snart är vårt bilköp igenom. Jepp det är en Volvo. Jajamen det är en kombi. Jorå vi har kollat upp vad det kostar att installera in en bur åt fantasivovven.

Ja nästan så att vi kollade på bilbarnstolar också när vi ändå var i gasen.

Övriga vuxenpoäng jag innehar just nu:

Jag har sökt 7 jobb idag
Prenumenerar på dagstidningen (Vk that is)
Stannar hellre hemma en lördag och gör god middag än att gå ut och festa
Jag bakar eget bröd istället för att köpa
Tittar regelbundet på Antikrundan (och smyggillar det)

Nu när jag tänker efter är det inte så mycket vuxenpoäng där utan mer tantvarning. Järnspikars också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0