All by myself! Don't wanna be aaall byy myyyseeelf, ANYMOORE

2011-05-20 ♥ 22:37:39 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Gokväll mina damer och herrar.

Ni är säkert väldigt nyfikna på hur det gick ikväll. Bjöd jag med mig själv på bio eller blev jag dumpad på första dejten?

Den skithögen dumpade mig! Lämnade mig ensam och sket i att dyka upp. Ja jag säger då det. Lita aldrig på någon annan än dig själv!

Jag som hade sett fram emot en riktigt mysig biokväll med mig men jag får ta med mig karl nästa gång istället. Det blev för mycket "catlady" över det hela till sist. Jag insåg det. Så nu är jag hemma och är tragisk här istället! Fördelen? Tja man kan sitta utan BH och i mjukisar istället för att behöva ta på sig anständiga kläder. Very nice!

                    

                              Lämnad ensam hemma i mörkret men glad endå!




Kommentarer
Postat av: pubes

sv: nä jag gillar smörpopcorn som man köper, myyyyycket godare än vanliga, DOM smakar plast! men bäst är ändå biopopcorn! :D

2011-05-21 @ 00:13:46
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0