Åtta hos några vi inte vet vilka de är?

2011-05-05 ♥ 10:39:01 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Igår såg vi på "Åtta hos stjärnorna" och vi behöver kanske inte gå in på vad jag egentligen tycker om det programmet för då skulle jag bara sitta och klaga i 20 minuter och det var ju inte det jag skulle prata om.

Iallafall så är dom hemma hos en man (vet inte vem han är men han är tydligen stjääärna) och min karl påpekar:

- Han har en globalkniv. Ser du?
- Mm..
- Ja fast den verkar inte särskilt vass.
- Mhm..
- Min ser vassare ut.
- Mmhmm...
- Ja ser du vad han får ta i när han skär! Den ska ju bara glida igenom liksom. Som min.
- Mmm..
- Ja precis.

Efter ett tag:

- SER DU! Utbrister han och drar mig i armen.
- Va?
- Ja, varför var kniven så slö?!!?
- Eh vadå?
- Gissa vad han har för SKÄRBRÄDA?!
- Ehh.. En i glas?
- JUST DET!!

Han är helt galen i globalkniven och kan väl tilläggas att vi INTE har en skärbräda i glas. Faktum är att jag inte ens får använda den. Typ. Iallafall inte utan hans överseende. Typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0