Ensam hemma

2011-05-07 ♥ 22:50:03 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Medans jag ändå är ensam hemma med internet kan jag skriva hur många inlägg jag vill så här kommer ett till:

Jag är lite smårädd. Faktum är att jag är ganska så jätterädd just nu. Har läst klart Steven Kings Varsel (the Shining) och den var läskig! Och jag har livlig fantasi! Så nu sitter jag och hör ljud överallt. Överallt. Nyss knakade det i köket. Och innan dess så skrapade det på toaletten. Och till saken hör att jag sitter i ett nästan helt nedsläckt rum. För jag vågar nämnligen inte gå upp och tända i lägenheten. Så nu sitter jag här och tänker inte röra mig alls. Sa jag förresten att jag är ensam hemma? ENSAM HEMMA! Jag hatar att vara ensam hemma, speciellt när jag läst en skräckroman, inte vågar gå upp och tända i taket och är kissnödig.

Kanske jag ska våga mig till toaletten? Min blåsa känns olyckligtvis helt full. Men de skrämmande ljuden i hallen då? Vågar jag? Åhhh klurigt.

Nej vänta! En tom petflaska på golvet! Jag är räddad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0