För vi har våra glada barnasinnen kvar!

2011-05-18 ♥ 16:32:19 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Varning för inlägg med sjukt mycket sjukt i och massa utropstecken!!! Jag blir så exhalterad när jag pratar om såna här viktiga saker!!

I helgen (jaaag veeeet, sjukt dåligt uppdatering...) så var min karls familj på besök och däribland hans 7-åriga lillasyster! Yeeeeeees! Jag har alltså lekt i helgen! Massa! Vi avverkade två lekparker i söndags och jag (och hon också säkert) var sjuuukt nöjd.

Det finns en lekplats vid nydalasjön som var jättebra. Den hade en jättemegastor klättergrej med massa rep som man kunde klättra jättehögt upp i! Och så fanns en svänggunga som man kunde gunga jättejättehögt med! Det var sååå kul! Dom puttade på mig massa så jag svängde nästan runt! Sjukt megajättelycklig.

Ja så jag var nöjd i söndags. Sprang omkring värre än barnen och tvingade hans lillasyster att prova på allt med mig så jag inte skulle verka lite bakom flötet... Man är ju smart som sagt.

Dock så fastnade jag lite på liangungan (?) och när jag åkt tre gånger så märker jag att jag är ensam och att hans lillasyster är nån helt annanstans. Jag springer efter henne och hör hur två småkillar säger "Ja titta nu är den ledig! Kom vi skyndar oss!" och springer till liangungan som jag nyss lämnat... Hehe ojsan...

Lördagen måste jag ju också berätta om! Vi var på polishögskolan som hade öppet hus. Masssa aktiviteter fanns och bland annat så kom en helikopter och jag blev ofrivilligt inbäddad i på fyllesätet bak i polisbilen av en mysig polisstudent. Det senaste var dock oplanerat från polishögskolans sida. Men jag var ju tvungen att prova på hur det kändes att sitta bak i bilen med en galonfilt omvirad runt hela mig.

Förhoppningsvis är det första och sista gången jag hamnar där. Mohahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0