Hemligstämplad information på hög nivå

2011-05-19 ♥ 21:08:18 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Idag har jag sett: Antikdeckarna, Nyheterna, Mitt i naturen, Hundra procent bonde och nu ser jag på Kobra medans jag väntar på Debatt. Ni förstår vad det innebär va? Att jag är 700 pensionärspoäng rikare...

Så om någon frågar kan vi väl bara säga att jag tittat på Desperate housewives, Greys vaddetnuänheter och Top model? Vi behöver inte oroa PRO i onödan för risken att få ännu en medlem.

Så schhh. Bara schhh. Nu ska jag gå och vattna mina pelargoner och tjuvkika på grannarna och se vad dom har för sig. Speciellt på de däran studenterna mitt emot. De är ju inte kloka! Festa till 11 på kvällen? Ja jag säger då det.

/ Jenny, blivande pensionär



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej hej! Maizena går jättebra. Lycka till med bakningen :)

2011-05-20 @ 18:47:10
URL: http://mskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0