J*vla blogg.se

2011-05-07 ♥ 22:29:20 | Kategori >> Skäll och gnäll | KOMMENTARER (0)

Orkar man inte med mitt gnäll så läs inte detta. Här under finns inget av underhållningsvärde. Bara gnäll och skäll. Inte minsta lilla tillstymmelse till humor.

Jag blir så förbannad ibland på att blogga. När man skrivit ett skitlångt inlägg och ska precis till att skicka så hänger sig hela sidan och trots att det ska sparas så finns inget där när man loggar in igen. I n g e n t i n g. Inte för att jag skriver om så viktiga saker men endå bloody annoying. Problemet kan man ju lösa dock genom att skriva i word innan man postar nått men det vore alldeles för enkelt. Nej jag vill helt enkelt krångla till det lite.

En annan sak som är jobbig är att ALLA mina bilder har försvunnit.. Blev less att leta efter min lilla signatur bland alla bilder så jag tog bort de flesta. Det var ju bra. Inte. För då försvann ju alla bilder på bloggsidan också. Ja herreminje vad jag blev snopen. Trodde att det var lite mer modernt ordnat än så men tji fick jag. Kanske det finns nån enkel lösning också som gör att man inte måste spara alla bilder.

Jaja ska eventuellt lägga in alla bilder under varje inlägg ikväll. Har ändå inget bättre för mig. Är ensam och övergiven. Snyft snyft.

Bara hockey har det varit på tv också. Jäkla skitkväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0