Lillbrollan kan han å.

2011-05-19 ♥ 13:07:54 | Kategori >> Inspiration | KOMMENTARER (0)

Hej!

Tänkte bara skryta lite: Min lillebror är helt jäkla awesome! Han är ett musikaliskt geni (geni ligger i släkten. Jag tillexempel är ju som bekant ett odlingsgeni) och det är inte bara bas han spelar utan även andra diverse instrument såsom gitarr och trumpet. Säkert kan han triangel också. Han kan ju allt min bror.

Hans nya band heter Skogsrå och det är dom som recenseras på ST. Förutom Skogsrå har han typ femhundrasjuttioelva andra band.

Så att det här inlägget inte bara handlar om honom ska jag berätta lite grejer jag också är bra på. Det är ju trots allt MIN blogg det här..

Ja. Vad kan jag då? Eh. Jag är jäkligt duktig på att baka tekakor. Jag kan pillra upp luckor och andra saker med mina långa naglar. Jag är en jäkel på att läsa snabbt. Så! Det var allt för den här gången.

Johan du är så duktig!

/ Stoltaste storasystern i staden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0