Nybakad

2011-05-25 ♥ 20:48:04 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Nämen åh så här sitter du Jenny med nygräddad kanelbulle och ett glas mjölk? Jajamensan!



Mhm! 56 stora bullar i köket. Minus 6 st vi redan ätit upp...

Ligger framför Uppdrag granskning och tittar på bloggare som fyller sina läppars med "fillers". Meh! Jag har minnsan inte blivit erbjuden att spruta in nervgift i min panna eller fixa plutmun och jag bloggar ju? Vad är det här egentligen? Är det bara modebloggare som får göra sånt? Kanske jag ska börja lägga upp modebilder? Vad tror ni? Vill man se mina "slappa hemma" outfits?

Jag bestämmer åt er. N E J... Det vill ni inte.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar att det står Need a lift? på tv.n bakom med en massa sprutor ;) Hahaha!

2011-05-31 @ 11:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0