Blogglivskris

2012-07-28 ♥ 11:31:09 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (0)

Nu när jag går igenom de senaste inläggen så ser jag ju att de inte alls är i samma stil som de allra flesta inlägg. Jag vill ju påstå att jag bedriver en blogg men inriktning homos (HAHAH! Jag skulle skriva humor men det blev homos! Vad vill mitt undermedvetna säga mig här kan man ju fråga sig?) HUMOR men nu har bloggen mer utvecklats till en liten mysig och gemytlig sommarblogg?! INTE okej. 

Men jag får väl ursäkta mig med att jag faktiskt är på jobbet 9 timmar per dag. Reser till och från jobbet 30 min. Ute och tränar (här vill jag säga 2 timmar för att låta cool men det är betydligt mindre så jag säger ingen tid alls). Sover 8 timmar och ser på serier resterande tid. Så det händer ju för fasen inget kul här! 

Men v.33-35 ska jag vara ledig! Eventuellt att det blir en liten resa och där måste det väl finnas hur mycket roligt som helst att skriva om! Typ apor som kliar sig i rumpan, glass som jag tappat på stranden, män i mankinis och jag som blir stekt i solen och får snügga vita ränder över kroppen. 

Det ser ni väl fram emot? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0