HEJ!

2012-07-21 ♥ 15:24:07 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Mitt i all flytt från Umeå ner till Sundsvall över sommaren, ett sommarjobb på 6 veckor som blev till ett vikariat i 13 veckor och missnöjet över att medeltemperaturen legat på 16 grader hittills så glömde/dissade jag bloggen. Det var helt enkelt för mycket som hände och jag fick bara dåligt samvete när jag insåg hur tiden rann iväg utan att jag skrivit någonting. Eller dåligt samvete och dåligt samvete... Tycker mest att det är tråkigt att jag inte orkat dokumenterat nått av allt roligt som jag hittat på så att jag kan gå tillbaka om några år och minnas. 

Men nu är jag på g igen! Här kommer en snabb uppdatering om vad som skett:



Jag tog körkort den 29 maj!!! Så här glad var jag då när jag skulle ta bilen hem alldeles själv för första gången!


Jag och mitt crew fixade egen gräsmatta utanför min lägenhet. Vi grillade och skålade i vin att sommarn snart var här. Tji fick vi.


Mamma och jag åkte ner från Umeå och vid raststoppet i Härnösand blev vi inparkerad av den här jättevagnen. Hela parkeringen var helt tom men ägarna tycket ändå att vi skulle få klämma oss in i bilen. För er som inte åkt Vovlo c30 nångång kan jag bara upplysa om att bildörrarna är så häääääääär långa. Jag krånglade mig in med stort besvär och gav fingret till dom när vi åkte. För jag är en arg bilförare.


Midsommartårtan. Slurp sa det och så var den slut.


Igår blev jag stycken, stungen, sticken, stöngen ÄSCH! Jag blev attackerad av en geting. Jag dödade den sen. Det känns ändå som att jag vann det slaget.

Ja och sen har det kanske inte hänt så mycket mer insåg jag nu... Jag bara jobbar och jobbar och ibland sover jag och ibland är jag ute och springer. Sen äter jag också. Mest kall mat för den som är intresserad. Så nu vet ni!

Stay tuned för some mer brilliant uppdateringar! Löve jo gajs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0