Lata torsdag

2012-07-26 ♥ 20:46:50 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Har badat vid stugan idag. Lycklig tjej. 



Har även hunnit med att plockat smultron, fikat, grillat och spelat fotboll. Dessutom har jag trätt ett pärlhalsband. God I love lazy days. 

Imorgon väntar jobb. På lördag väntar jobb. På söndag väntar jobb. Men på måndag! DÅ! Då är jag ledig och ska ut i skogen och leta svamp och checkpoints. Kanske hinner jag med att bada och sola lite också. 

Då jag pluggar hela året (yeah right att jag pluggar heltid... man tar det mest chill och kanske skriver en uppsats då och då) så är det på sommarn som jag ska ladda batterierna. Tyvärr kräver min hyra att jag jobbar och dessutom är det så "väldigt bra att få arbetslivserfarenhet inom området och dessutom bättra på CV:t" så jag får ju aldrig ladda de där förbaskade batterierna fulla nån gång. Men jag fick sluta lite tidigare än planerat så från v.33 är både jag och min fina kille lediga! 

Just nu bråkar vi om vart vi ska åka, om vi ska åka och när vi ska åka. Samt hur mycket vi ska lägga på en resa eller om pengarna ska gå till en ny bil (tydligen duger inte min nya... HUMF!) eller om vi bara ska semestra i Sverige. Jag föreslog husvagn men blev nedröstad. Det dög tydligen inte heller! Kräsen man det där. 

Nej om man skulle till och göra något konstruktivt. Kanske ta ut kolakakorn ur ugnen och gå en promenad för att leta checkpoints?

Hug hug. Kiss kiss. <---- Hahaha så sjukt kul att det heter kiss! //Hej då från en som inte riktigt kommit ur den där kiss och bajs-åldern än. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0