Och det här mina vänner är anledningen....

2012-07-21 ♥ 17:01:21 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (0)

...till att jag inte är modebloggare. 

Seriöst! HUR jäkla svårt kan det vara att ta EN bra bild för att visa upp gårdagens superfynd?! Jag tog ca 20 bilder och ingen blev bra så då var det lika bra att ge upp. Men tror ni inte att jag var tvungen att ta ca 20 bilder till innan jag blev nöjd men min "fulbild"? 

Pju säger jag bara! Det är verkligen tur att jag inte är modebloggare. Verkligen tur...



Strax efter den här bilden togs så ramlade jag på golvet. Har en bild på det med men den spar jag för mig själv. Lite värdighet har man väl! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0