Vad jag gör?

2012-07-22 ♥ 19:22:28 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Tja vi kan väl säga så här att jag inte gjort något produktivt iallafall. Har precis vaknat upp ur en matkoma from hell. Har varit i lite obalans i det här med fasta mattider då jag och min särsambo (gotta love the name!) har gått om varandra hela sommaren. Jag kommer hem, han åker till jobbet. Jag går och sover, han jobbar. Jag vaknar, han kommer hem. Han går och lägger sig, jag åker till jobbet. Och så där håller det på. Så mina annars så fasta mattider är lite flytande så magen fick sig väl en chock när den fick mat kl 17. Så jag slocknade framför TVn som den lilla tant jag är. 

Apropå tant så har vi varit på auktion utanför Sundsvall idag. Förra sommarn blev det väl en 7-8 stycken men iår har jag hittills bara varit på en enda. Den var väl inte någon jättehit om vi säger så och förutom att irritera mig över några stekar-stockholmare så hann jag även med att muttra ilsket varje gång nån tant tände en EXTRALÅNG cigg. VARFÖR KÖPER NI SÅNA?! Är det för att vara extra jävliga mot sånna som mig som hatar röken? Well ni lyckades bra iaf... 


- Men måste du ta kort på allt?

- Ja! Jag driver faktiskt en BLOGG.

- Jaha...

- Jag tar iallafall inte kort på varje måltid jag äter. Det hade varit pinsamt. 

... Åh andra sidan kan det inte skada att ta ett kort på vad jag äter. Har inte så mycket annat att skriva om.

Taaaadaaaa:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0