Blogg.se varför? Varför?

2012-03-17 ♥ 17:56:40 | Kategori >> Inspiration | KOMMENTARER (0)

Sitter och försöker att lägga in ny bakgrund och header men trots att det ser jättebra ut på förhandsgranskningen så visas fortfarande samma gamla bilder när jag går in på bloggen. Varför?
Kanske kan erkänna att jag inte är så där jättebra på HTMLkoder och allt vad det heter men nu har jag ju uppenbarligen lyckats för det ser bra ut på förhandsgranskningen. Så varför? Varför?

Så här snygg blir min nya header i alla fall så slipper ni sitta och fundera ;)



Nu får man ju inte vara såhär i Sverige men jag säger det ändå: Jag är nöjd! Kanske skulle lagt dit lite skuggor under godisarna bland annat.
Sen blir det en beige bakgrund till det och en fin ny profilbil. 


Nu ska jag iväg och dricka grön öl på en studentpub. Det är nämnligen St Patricks day och det gillar vi! Tummen upp för det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0