Studietajm

2012-03-19 ♥ 11:45:17 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Nu ska jag iväg och kick some C-uppsatsASS! Jag och min grupp håller på och skriver om socialarbetares attityder till Subutex och nu efter första intervjun vi haft är det dags att koda skiten.

Jag hatar att koda. Det går i princip ut på att alla bra ord och meningar ska in i kategorier som stämmer överrens med varandra för att det ska bli lättare att använda dom i slutanalysen av arbetet. Om det ska bli lättare varför gör man det svårare först? Jag ser verkligen ingen mening i det hela. Men det hör till och förhoppningsvis är mina fellow crime partners ena riktiga rackare (bästa ordet ever) på det här med att koda. 


På återseende!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0