Vad ni alla väntat på!

2012-03-17 ♥ 12:09:26 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Efter att ha hållit mig undan att skriva nått på väldigt länge känner jag att det skulle vara kul att börja titta in här lite oftare.

Så vad har hänt? En massa saker men ingenting som jag känner är roligt nog att lägga upp här på bloggen. Jag har ju trots allt klickat i "humor" som dominerande kategori på Bloglovin så jag har lite att leva upp till.

Men jag vet en sak jag kan berätta om! Kommer ni ihåg att jag skrev att det var en supermegaäcklig grej som förtjänade ett eget inlägg och som jag gjorde en liten cliffhanger på och som aldrig visades? Well... Här har ni det:

Det var så att jag och min man (inte gifta eller så men det låter så himla fjantigt med pojkvän, särbo, sambo, kille osv att jag lika gärna kan titulera honom man. För han är en man. Alltså av manligt kön. Är ni med?) var och fiskade i somras och fick några fina abborrar. Jag får alltid den stora äran att snitta upp de små rackarna, dels för jag tycker det är roligt och dels för att han tycker att det är ganska äckligt. Förlåt att jag outar dig så ofta vännen. I alla fall så snittar jag upp den största av dem (och den var stor) och tycker att inrenset är lite väl bastant. Det är någonting i magsäcken på den! Självklart måste jag kolla vad det är… Jag vet jag är inte som alla andra 22åringar utan mer som ett litet barn när det kommer till geggiga och spännande saker.

Jag dissekerar försiktigt den lilla filuren och UT KOMMER DENNA:

Jag höll på att få någon form av anfall och jag var så äcklad! Och fascinerad. Och äcklad. Fast mest fascinerad.

Självklart kunde jag inte låta bli att ta massa kort på den och var helt lyrisk och i eufori över vad som låg i magen. Så.fruktansvärt.fascinerad. Men ändå äcklad.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0