Bara i studentområden

2012-05-09 ♥ 22:39:31 | Kategori >> Tankar och funderingar | KOMMENTARER (1)

Slängde skräp med Ida på Ålidhem. Känns rätt självklart att man skulle råka på nått sånt här inne i soprummet. 


Det är skönt att se att studenterna använder sin tid till kreativa aktiviteter såsom ölburkstornsbyggning.

Och det är väl bara i en riktig studenstad som just den här typen av sopor svämmar över återvinningsbackarna efter helgen?



Av detta kan vi utläsa att:
1. Studenter gillar att dricka.
2. Vita drycker såsom cider, vin och vodka verkar vara populärast.
3. Ölhävning gör dock studenterna mer handlingskraftiga. 








Kommentarer
Postat av: Meekatt

Åh, vad jag är glad att du kommenterade inne hs mig så att jag kunde hitta hit! Vilken härlig blogg!! Välskriven och snygg - och med min humor!



Älskar sopsorteringen, hahaha. Och ja, hos oss småbarnsföräldrar byggs det i alla fall dåligt med öltorn! ;)



Ha det gott! Lägger till dig på Bloglovin så jag inte tappar bort dig! ;)



//Meekatt...

www.meekatt.com

2012-05-10 @ 09:08:01
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0