Fotproblem

2012-05-19 ♥ 11:04:49 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Shoppade loss riktigt ordentligt igår!



Hur kan jag ha så nätta fötter i mina nya, fina, blåa high heels medans jag ser ut som big foot i det andra paret?

Ser mina fötter så där stora ut i verkligheten? Ja tydligen...



Mina 40 gentemot Idas små fis36:or...
Men jag är inte bitter!!

Börjar bli lite rädd för att prova ut skor nu förtiden. Först hade jag 39 (helt okej, vanligaste storleken i skandinavien har jag läst nånstans) för att vid ett senare tillfälle diagnostiseras med st 40 (fortfarande överkomligt.. inte helt okej men jag får leva med det) och vidare denna gång få ett par i st 40.5! NU ÄR DET INTE OKEJ LÄNGRE! 

Inte det att jag tycker det är fult med stora fötter. Nej då för jag är ju ändå ganska lång så det ser inte konstigt ut på någe vis men jag kan ju aldrig låna skor av mina vänner! Ska jag tränga ner mig i Idas fjuttiga 36:or och spränga tårna på dom? Till saken hör att mina vänner har sjukt bra smak när det kommer till skor men vad har jag för glädje av det med mina jättefossingar? Orättvist!

Nu ska jag ner på stan och byta det blå paret. Det var någon med ännu större fötter än jag som försökt tränga sig ner i den högra skon och den är cirkus 3 storlekar för stor. Märkte inte det så nu får en bita i det sura äpplet och cykla ner för att trängas med alla lördagslediga föräldrar och ungdomar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0