Gårdagen

2012-05-06 ♥ 12:41:05 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (1)

Igår kändes det som att det var söndag hela dagen. Så tekniskt sett har jag vunnit en extradag idag! 

Låg och drog mig i sängen igår fram tills kl 11 då jag klev upp och tittade ut genom fönstret. Snööö och 3 plusgrader. Gick och la mig igen och hann slå på ett avsnitt GCB innan Ida undrade om jag skulle med och sola. Blek som jag är var jag inte svårövertalad. Solade på ett ställe på Teg och när vi kom ut kände vi den underbara doften av nybakt pizza. Det visade sig att vi hade funnit det ultimata pizzahaket: Robertos. Världens godaste pizza med hur mycket smält ost som helst och det bästa av allt: Dom hade även glutenfriabottnar till den lilla glutenintoleranta och mycket kränsna Ida. Hon var i himmelriket.



Vi orkade inte äta upp allt så fick med oss halva i en doggy bag (har jag aldrig vågat fråga om innan..) och åkte hem till Ida och såg på New girl tills den här tjejen kom in dyngsur genom dörren:



Man ser det inte så bra men hon matchar iallafall den snygga regnjackan med ett par gröna gummistövlar. Fashion framför allt! 

En liten närbild på huvan som Ida skrattade åt (jag tyckte den var awesome)



Sen började mobilen ladda ur (jäkla skittelefon) så jag har tyvärr inga fler bilder men kan berätta att vi såg på Whats your number som var en hyfsat bra tjejkomedi utan ett allför överraskande slut. 

Idag ska jag försöka ta mig ur sängen och göra något konstruktivt för hittills har jag bara sett på ett avsnitt av Desperate housewives, ätit en skål med fil och påbörjat läsa Dödssynden. Ja just ja! Jag har också gått och tagit mig ett glas vatten. Så här händer det grejer minsann! Stay tuned for some more information om my oerhört spännande life.





Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Hahaha förstår att du ville ta kort på tjejen som andras fashion;) Tack för igår!

2012-05-06 @ 18:00:22
URL: http://fridamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0