Hemma från min 1,5 h långa springtur...

2012-05-01 ♥ 23:20:28 | Kategori >> Vikt och träning | KOMMENTARER (0)

Trots att rubriken ovan antyder att jag varit ute och sprungit i över en och en halv timme så är detta påstående felaktigt. Däremot tror min granne att jag gjort det. 

Sprang iväg i ett fasligt fort tempo eftersom jag inte skulle springa så långt till Ida och när jag sätter iväg ser jag grannen ovanför stå och blossa på sina cancerpinnar. Sen kom jag hem till Ida och ser lite Big brother för att sedan springa tillbaka hem. Kommer in på gården och ser samma granne stå och puffa cigg och jag myser till inombords när jag inser hur detta måste se ut för honom. Jag är inte ens svettig och springer ganska snabbt och lätt. Aaah han måste tro att jag är värsta superproffset. Att jag har världens kondis. Att jag är så fit och stark! Mmm! 

Fick faktiskt en liten egoboost av det där trots att det inte stämmer för fem öre.. Hehe men man får glädjas åt det lilla! 

Nu ska jag läsa lite till på uppsatsen innan jag går och knyter mig. Imorgon ska jag möta upp min uppsatskompis Sofia på biblioteket och opponera skiten ur uppsatsen. Eller så inte... Är så fruktansvärt dålig på att granska arbeten. Allt låter bra i mina ögon och att sitta och hitta fel bara för att är så onödigt. Men nått ska vi väl hitta. Suck.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0