"I like to move it, move it" I like to kill him, kill him

2012-05-11 ♥ 19:59:10 | Kategori >> Skäll och gnäll | KOMMENTARER (0)

JAAAAAAG BLIIIIIIR TOOOOOKIIIIG!

Sen kl 17 har grannen ovanför mig haft enmannaparty och hoppat (?) runt i lägenheten så sakerna på mina bokhyllor skakar och skallrar. Och grädden på moset? Han låter "I like to move it" gå på repeat om och om och om och om igen... Vad är det för sjuk människa som lyssnar på den här låten på ett seriöst sett? För jag vägrar att tro att det är ironiskt menat 3 timmar senare... 

I Guantanamo bay spelade fångvaktarna upp sånger på repeat hela dagarna som tortyr tills fångarna knäcktes. Är det vad han vill?! ÄR DET SYFTET MED DENNA VANSINNESSPELNING?! Alltså jag måste lugna mina stackars nerver lite nu. MEN VARFÖR SLUTAR HAN INTE BARA?? I nästan 3 timmar har det pågått! 

Och det värsta är att jag går omkring och sjunger på låten själv. Det var en paus på ungefär fem minuter. Tror du inte att jag sitter och nynnar på den endå? Har dock bytt ut refrängen till: I like to kill him, kill him. I like to kill him, kill him.

Det här kan aldrig sluta bra. 




Djävulslemuren i egen hög person...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0