Jag är kär!

2012-05-09 ♥ 21:54:10 | Kategori >> Vardagen | KOMMENTARER (0)

Alltså i en låt. Inte i nån annan karl. Så nu kan han sluta oroa sig för det!

Jo men det här kanske är den mest underbaraste, finaste, coolaste och bästa låten och framträdande under Eurovison någonsin! Vinner inte dessa fina gummor eller Loreen slutar jag att titta på programmet! Fast vem försöker jag lura? Ända sen jag slutade vara svartrockare och upptäckte schlagern så är jag ju helt fast i spektaklet. 




Det här måste vara världens bästa sätt att få röster på! Gamla, fina och glada gummor som sjunger om att dansa. Jag är såld. 

Men det betyder inte att jag tänker rösta! Jag röstar nämnligen aldrig men förbehåller mig ändå den rätten att sitta och klaga om fel låt vann eller att "svenska folket har ju verkligen INGEN smak alls!". För sån är jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0